Naar cookie instellingen Hoofdinhoud Hoofdnavigatie

Online Cloud Event: Leren en innoveren in fieldlabs

  • 26 mei 2021
Banner image
Home(opent in nieuw tabblad) / Nieuws(opent in nieuw tabblad) / Online Cloud Event: Leren en innoveren in fieldlabs

Op 25 mei vond het Online Cloud Event: Leren en innoveren in fieldlabs: het aanpakken van wicked problems in samenwerking en cocreatie met onderwijs, onderzoek en praktijk van de European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL) plaats. Het event werd deels georganiseerd door Marieke Veltman, onderzoeker bij het lectoraat Nieuwe Arbeidsverhoudingen.

In dit Cloud Event lag de focus op de samenwerking binnen hogescholen tussen opleidingen, domeinen en diensten én daarbuiten, met de verschillende betrokkenen en stakeholders in de regionale ecosystemen. Hoe kan samenwerking met de externe stakeholders duurzaam worden gemaakt in langdurige partnerschappen? Wat is hiervoor nodig? Hoe kunnen belangen op opleidings- en institutioneel niveau worden overstegen zodanig dat vruchtbare samenwerking met organisaties uit de publieke en/of private sector mogelijk wordt? Hoe kan de absorptiecapaciteit van hbo-instellingen worden vergroot ten behoeve van transdisciplinaire samenwerking en leren? Wat is de rol van leiderschap en management hierin?

Online Cloud Event: Leren en innoveren in fieldlabs

Experts: Ineke Delies, Pieter Moerman, Liesbeth Rijsdijk, Bert Pathuis en Arianne Bijma
Organisatie: Egide Maassen, Marieke Veltman, Tom De Schryver en Arnoud Evers

Delen via:

Vragen over dit nieuwsbericht?

Stel ze aan de Newsroom via newsroom@windesheim.nl(opent in nieuw tabblad)

Laatste nieuws

Teaser image

‘De kern van de Eigen leerroute? Als student zelf de regie voeren’

9 juli 2024
Teaser image

Slimme oplossingen op Innovation day

5 juli 2024
Teaser image

Keuzemodule familiebedrijven beschikbaar voor mbo-studenten

1 juli 2024
Teaser image

‘Lezen moet iets leuk zijn en niet iets dat moet’

19 juni 2024
Teaser image

Samenwerking met KWF voor professionaliseren ervaringsdeskundigheid

18 juni 2024