- Artikel
- 2012
- Onderwijsinnovatie en ICT
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Docentloos roosteren bij PABO-Afstandsleren Windesheim
Docentloos roosteren bij PABO-Afstandsleren Windesheim
Samenvatting
Dit verslag is gebaseerd op documenten van PABO-Afstandsleren (PABO-AL) en interviews met een aantal betrokkenen. Hierin wordt de problematiek van de moeizame afstemming tussen de inzet van docenten voor voltijd/deeltijd en voor afstandsleren tijdens de plannings- en roosteringsprocessen nader geschetst,de oplossing uiteengezet en worden de ervaringen van betrokkenen geïnventariseerd. In het laatste hoofdstuk volgen de conclusies en aanbevelingen m.b.t. tot deze nieuwe vorm van planning en roostering.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Peter van 't Riet
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.