- Andersoortig materiaal
- 1 juni 2021
- Onderwijsinnovatie en ICT
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Design guidelines for part-time (online) Bachelor programs
Design guidelines for part-time (online) Bachelor programs
Samenvatting
For curriculum design, literature and research provide a multitude of insights. Ten experts in the field of (online) part-time education juxtaposed their own experiences with these insights. The experts' input was analyzed and brought together based on: • significance: specific to target part time Bachelor students; • scope: the proposal is generalizable to multiple contexts; • trend: the thrust and importance of the proposal is shared by multiple experts. This resulted in a number of design guidelines that are shared in this paper. The design guidelines are elaborated in three categories; the program, the learning process and the organization, distinguishing between essential or program-dependent design principles.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Herma Jonker
- Anneke Smits
- Martin Gijsen
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.