Modules Educational Needs
Wil jij graag jouw kennis verbreden, maar wil je (nog) niet de volledige master Educational Needs volgen? Kies dan voor een of meerdere losse modules.
Module | Leerroute | Lesdata | Tijdstip |
---|---|---|---|
Communicatie en afstemming | Begeleider in het onderwijs | 21 sep (mi), 28 sep (o), 5 okt (o), 12 okt (o), 9 nov (o) | 1x middag, 4x ochtend |
Decoderen en vloeiend lezen | Expert in NT2 | 21 sep (mi), 28 sep (o), 5 okt (o), 12 okt (o), 9 nov (o) | 1x middag, 4x ochtend |
Rekenen aan de basis; rekengesprekken en rekeninterventies | Expert Reken-Wiskunde/dyscalculie | 21 sep (mi), 28 sep (o), 5 okt (o), 12 okt (o), 9 nov (o) | 1x middag, 4x ochtend |
Schoolontwikkeling vanuit systemisch perspectief | Leadership in Education | 21 sep (o), 28 sep (mi), 5 okt (mi), 12 okt (mi), 26 okt (mi) | 1x middag, 4x ochtend |
Spel als voertuig voor ontwikkeling | Specialist jonge kind | 21 sep (mi), 28 sep (o), 5 okt (o), 12 okt (o), 9 nov (o) | 1x middag, 4x ochtend |
Stimuleren van leergedrag | Gedragspecialist | 21 sep (mi), 28 sep (o), 5 okt (o), 12 okt (o), 9 nov (o) | 1x middag, 4x ochtend |
Visieontwikkeling | Leadership in Education | 21 sep (mi), 28 sep (o), 5 okt (o), 12 okt (o), 9 nov (o) | 1x middag, 4x ochtend |
Didactiek voor de 21ste eeuw | Begeleider in het onderwijs | 23 nov, 30 nov, 7 dec, 21 dec, 11 jan | ochtend |
Executieve functies in uitvoering | Gedragspecialist | 23 nov, 30 nov, 7 dec, 21 dec, 11 jan | ochtend |
Geletterdheid: denken en begrijpen | Expert in NT2 | 23 nov, 30 nov, 7 dec, 21 dec, 11 jan | ochtend |
Rekenen in ontwerpend leren | Expert Reken-Wiskunde/dyscalculie | 23 nov, 30 nov, 7 dec, 21 dec, 11 jan | ochtend |
Verantwoordelijkheid en verantwoording afleggen | Leadership in Education | 23 nov, 30 nov, 7 dec, 21 dec, 11 jan | ochtend |
Begeleiden van leraren; wat werkt bij probleemgedrag | Gedragspecialist | 18 jan, 25 jan, 8 feb, 22 feb, 8 mrt | ochtend |
De begeleider als coach | Begeleider in het onderwijs | 18 jan, 25 jan, 8 feb, 22 feb, 8 mrt | ochtend |
Ontwikkelgericht personeelsbeleid | Leadership in Education | 18 jan, 25 jan, 8 feb, 22 feb, 8 mrt | ochtend |
Rekendynamiek; een aanzet tot verbetering van rekenwiskunde-onderwijs | Expert Reken-Wiskunde/dyscalculie | 18 jan, 25 jan, 8 feb, 22 feb, 8 mrt | ochtend |
Rekenen aan de basis; rekengesprekken en rekeninterventies | Remedial Teacher | 18 jan, 25 jan, 8 feb, 22 feb, 8 mrt | ochtend |
Schrijven en spellen | Expert in NT2 | 18 jan, 25 jan, 8 feb, 22 feb, 8 mrt | ochtend |
De krachtenbenadering bij ingrijpende jeugdgebeurtenissen | Gedragspecialist | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Greep op gedrag | Gedragspecialist | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Rekenen-wiskunde en dyscalculie: leerpotentieel bij ernstige rekenproblemen | Remedial Teacher | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Spelen met taal en geletterdheid | Expert Taal/Dyslexie | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Sturen op onderwijskwaliteit | Leadership in Education | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Taal en dyslexie: handelen in de vakken | Expert Taal/Dyslexie | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Teamleren in een lerende organisatie | Begeleider in het onderwijs | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Visiegestuurd werken en culturele diversiteit | Expert in NT2 | 12 apr, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 jun | ochtend |
Data en dagdelen onder voorbehoud van wijzigingen. Modules starten alleen bij voldoende aanmeldingen. Iedere module wordt 1x per studiejaar aangeboden.