- Rapport
- 1 januari 2011
- Leraren en Lerarenopleiders in inclusieve Leeromgevingen
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Van onbekend en onbemind naar bekend en bemind : passie voor passend
Van onbekend en onbemind naar bekend en bemind : passie voor passend onderwijs
Samenvatting
-
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Sui Lin Goei
- Ria Kleijnen
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.