- Artikel
- 2018
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- How to educate navigators in a complex world: making a case in higher
How to educate navigators in a complex world: making a case in higher professional education in The Netherlands
Samenvatting
This article focuses on the increased relevance and urgency to pay explicit attention to complexity-informed perspectives on real-world issues in Dutch higher professional education. Moreover, it describes lessons learned from experiments with so-called Embedded Complexity Workshops. These workshops, comprised of activities like network visualization, yield promising results and can serve as a starting point for further development.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Paul van der Cingel
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.