- Artikel
- 2016
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Hoogtepunten uit het Journal of Chemical Education 2015
Hoogtepunten uit het Journal of Chemical Education 2015
Samenvatting
De auteur beschrijft een aantal artikelen uit het Journal of Chemical Education 2013 die interessant en geschikt zijn voor gebruik in het scheikunde onderwijs: threshold concepts, tatoeages, NMR-spectroscopie, droogijs,en water, kattenbakvulling, Smartphone als meetinstrument en flipping the classroom.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Machiel Stolk
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.