- Boek
- 2018
- Urban Care and Education
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
een koffie- en theetafelboek over wetenschap en technologie en onderzoekend en ontwerpend leren op de basisschool
Samenvatting
Veel basisscholen vinden Wetenschap en Technologie en Onderzoekend en Ontwerpend Leren heel belangrijk. Want kinderen zijn van nature nieuwsgierig naar de wereld om hen heen en naar de rol die zij nu en straks kunnen spelen in onze samenleving. Door kinderen nieuwsgierig te maken en een onderzoekende en ontwerpende houding te laten ontwikkelen, helpen we ze hun talenten te ontdekken en bereiden we ze voor op de wereld van morgen. Veel leerkrachten vinden het nog best lastig om wetenschap en technologie in te passen in het programma. Dit boek helpt daarbij.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Hanno van Keulen
- Nicole van Aar
- Marlies Aldewereld-Paenen
- Manon Schrijnemaekers
- Carlijn Veldhorst
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.