- Bijdrage aan periodiek
- 1 november 2021
- ICT-innovaties in de zorg
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Customer Journey Map als implementatietool voor nieuwe vormen van
Customer Journey Map als implementatietool voor nieuwe vormen van (hand)therapie
Hoe ga je als professionals met elkaar in gesprek over het gebruik en implementatie van nieuwe vormen van therapieën in de dagelijkse praktijk?
Samenvatting
Ontwikkelingen in de zorg volgen elkaar snel op, maar hoe zorg je ervoor dat nieuwe therapieën ook geïmplementeerd worden in je dagelijkse praktijk? Belangrijk is dat revalidanten en professionals hierbij betrokken worden – iets waarbij een Customer Journey Map (CJM) kan ondersteunen. Professionals krijgen hiermee inzicht in hoe de zorg verbeterd kan worden. Het samen ontwikkelen van een CJM creëert draagvlak voor nieuwe werkwijzen. In dit artikel wordt de ontwikkeling van een CJM beschreven en worden handvatten aangereikt om zelf een CJM te maken voor het introduceren van nieuwe vormen van therapieën in de dagelijkse praktijk.
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Loes Bulle-Smid
- Martijn Klarenbeek
- Gido Hakvoort
- Marike Hettinga
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.