- Artikel
- 5 juli 2020
- Urban Care and Education
- Home(opent in nieuw tabblad) /
- Onderzoekspublicaties(opent in nieuw tabblad) /
- Contributing to reading comprehension through Science and Technology
Contributing to reading comprehension through Science and Technology education
Samenvatting
Dit artikel beschrijft onderwijs dat samen met leerkrachten basisonderwijs is ontworpen en onderzocht over de invloed van techniekonderwijs op begrijpend lezen. Onderwijs over interessante verschijnselen uit de wereld van wetenschap en techniek lokt bij kinderen zowel interesse in de wereld uit, als in mondelinge taal. Dit is een goede basis voor het ontwikkelen van vaardigheden voor begrijpend lezen. Url van brondocument: https://ojs.lboro.ac.uk/DATE/article/view/2753
- Download publicatie (pdf)
-
Publiek toegankelijkGebruiksrecht:
Auteurs van deze publicatie:
- Hanno van Keulen
- Conny Boendermaker
Neem contact met ons op
Cookie instellingen
Windesheim maakt gebruik van functionele en analytische cookies om het gebruik van de website te optimaliseren. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor marketingdoeleinden. Hiermee kunnen we je gedrag volgen op websites. Als je op 'accepteer alle cookies' klikt, geef je hiervoor toestemming. Klik op 'stel je persoonlijke voorkeuren in' om aan te geven welke cookies je accepteert. Lees ons cookiestatement voor meer informatie.