Groepje volwassenen voor een bord

Inhoud training

Lees hier meer over de inhoud van de training Personal Branding.

Hoe kom je over op anderen? Hoe kun jij het beste uit jezelf naar boven halen? Wat zijn je talenten en kwaliteiten? Hoe presenteer jij jezelf tijdens een netwerkgesprek? De training ‘Personal Branding’ geeft antwoord op deze vragen. Tijdens deze training leer je hoe jij jezelf  als professional beter kunt profileren en ‘in de markt kan zetten’. Je ontwikkelt een persoonlijk merk en wordt je tevens bewust van je online reputatie ofwel je digitale merk. Je ontwikkelt tijdens de training een (marketing)strategie waarmee jij straks je droombaan kunt bemachtigen, een opdracht kan binnenhalen of een succesvolle presentatie kan geven.

De arbeidsmarkt is veel flexibeler geworden. Werknemers krijgen vaak tijdelijke contracten. Het is dus vooral in deze tijd van belang voortdurend bezig te zijn met je loopbaan. Wat  zijn jouw kwaliteiten? Waar liggen voor jouw kansen? Je moet je daarbij kunnen onderscheiden van de rest. Alleen als jij jezelf als unieke professional kunt profileren ben je beter in staat om je persoonlijke en zakelijke doelstellingen te realiseren. Maar ook steeds meer organisaties zien Personal Branding als noodzaak. De kwaliteit van je werknemers bepaalt de kwaliteit van je organisatie. Gemotiveerde professionals die weten waar ze voor staan, zullen beter aansluiting vinden bij de bedrijfsidentiteit en dit ook uitdragen.

Vaardigheden

• Je hebt meer inzicht in je kwaliteiten en talenten en drijfveren
• Je leert over jouw talenten en je belemmerende overtuigingen
• Je leert een eigen, unieke stijl en een eigen gezicht te tonen
• Je leert om social media effectief in te zetten
• Je leert om je netwerk effectief in te zetten en je hierin te bewegen
• Je leert jezelf op een natuurlijke, krachtige manier te presenteren

Personal Branding geeft focus aan je professionele ontwikkeling. De training biedt drie fundamentele pijlers voor een succesvolle carrière; ‘Personal Branding’, ‘LinkedIn Profiel Optimalisatie’ en ‘interne en externe arbeidsmobiliteit’. Deze drie pijlers kunnen diverse voordelen opleveren voor professionals (of ZZP’ers) en hun organisatie.