Student die aan het bellen is

Inhoud opleiding

Alle kennis die je tijdens de opleiding Officemanagement aangereikt krijgt pas je direct toe op je eigen werkplek.

Als Officemanager ben jij een belangrijke spil in de organisatie. Je beheerst een veelzijdig takenpakket waarin je snel en effectief moet handelen. Organisaties veranderen in hoog tempo. Klanten worden steeds veeleisender. Dit stelt (nieuwe) eisen aan jou als officemanager. Na de deeltijd AD-opleiding Officemanagement ben je goed voorbereid op deze veranderende rol.

Kennis direct toepassen op de werkplek

In de opleiding ontwikkel je inzicht in organisaties. Je leert op een bedrijfsmatige manier te kijken naar je eigen organisatie (-onderdeel) en jouw rol hierin. Ook ga je aan de slag met bedrijfsprocessen als HRM, Financiën, Facility, Inkoop, Marketing, etc.  Op een efficiënte manier (samen) aan een project werken of het verbeteren van een proces, komen allemaal aan bod. Uiteraard aangevuld met praktische ICT en communicatievaardigheden. Praktijkgericht, waardoor je het gelijk kunt toepassen en je je deskundigheid in het werk vergroot.

Jouw ontwikkeling staat centraal

In de opleiding staat jouw ontwikkeling als professional centraal. Je werkt toe naar het niveau van Officemanager 2.0. Hierbij groei je in vaardigheden, houding en zoals: zelfstandigheid, onderzoekende houding, pro-activiteit, probleemoplossend vermogen, helicopterview en de wijze waarop je met veranderingen om gaat. Je zult ervaren dat Persoonlijk Leiderschap daarbij heel belangrijk is.