Student die aan het bellen is

Student Peter Hoogendijk winnaar Nationale MQ test 2016

Student Commerciële Economie sleept de titel in de wacht

15 maart 2016

Van eind januari tot eind februari streden zo'n 1.200 marketeers (in spe) om de titel 'Hoogste marketingquotiënt van Nederland' in de NIMA Nationale MQ-test.

Als winnaar kwam Peter Hoogendijk uit de bus, student Commerciële Economie aan Windesheim en binnenkort junior online marketeer bij De Persgroep Online Services. Tweede werd Annelies Verhelst, SEO-marketeer bij SHUZ, en derde werd Bram Koster van Marketingfacts.

De NIMA MQ/test

Bijna geen vakgebied is zo veranderlijk als marketing. Marketeers staan voortdurend voor de uitdaging om hun vakkennis actueel te houden. Met de Nationale MQ Test kunnen marketeers op een makkelijke en leuke manier de actuele kennis van marketing testen. Alle marketeers, van jong tot oud, van junior tot senior, worden door NIMA uitgedaagd om te testen of hun vakkennis up-to-date is en getriggerd de score van collega-marketeers te overtreffen! Kortom, dé nationale uitdaging voor marketeers.

Bekijk het nieuwsbericht in Marketingfacts